Re: ODP: TV-Sat Crack

Autor: Jacek Kijewski (c55610jk_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 14:50:43 MET DST

On 13 May 1996, Andrzej Przygodzki wrote:

> No i co z tego ze jest to nielegalne i zabronione.
> Morderstwa, gwalty tez sa zabronione a jednak ludzie ich dokonuja.
> A przy w/w to spiracenie karty do odbioru SKY to raczej male piwo.
> A tak przy okazji to jesli nie my to ktos inny to spiraci.
> Gadaniem swiata nie uzdrowisz.

Moment! Dekodowanie tego, co fruwa w powietrzu jest nielegalne, bo tak
postanowilo pare wielkich firm i kupieni przez nich decydenci! My home is
my castle! Jezeli nie zycza sobie, bym cokolwiek dekodowal, to niech
zrobia to tak, by owe fale nie wpadaly mi do mieszkania (nie obchodzi
mnie, jak to zrobia). Jeszcze jakis palant zabroni mi patrzec na niebo
(zarezerwowane), na las (kupiony) i oddychac (nie wolno). To, ze gdzies
zapisano, ze nie wolno, nie oznacza, ze jest to niemoralne, a tylko to,
ze jakis pajac mial dosyc forsy, by to przeforsowac.

Porownywanie lamania kodow z wlamaniami do domu to [...]*. Oni mi sie
wlamuja do domu z promieniowaniem EM. A jak sobie nie zycze, to co?
Przestana?

*[...] - slowo powszechnie uznane za obrazliwe.

           "Kazda dostatecznie zaawansowana technologia
            niczym szczegolnym nie rozni sie od magii"

           Jacek Kijewski, c55610jk_at_smokie.elka.pg.gda.pl