Re: Male pytanko o WWW

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 14:04:19 MET DST

Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl) wrote:

: SD > : Akurat programisic mnie tu nie interesuja bo sam nim nie jestem.
: > To znaczy, ze uznajesz prawo innych osob do napisania podobnie o Tobie,
: > np. prawo admina do napisania "luzer mnie nie interesuje, bo ja nim nie
: > jestem"? :(
: User - marzenie ! ;-)))

Wlasnie to mnie ciekawilo: czy moj adwersarz jest takim "uzytkownikiem
wymarzonym przez administratora", czy tez standardowym (i w miare normalnym)
osobnikiem uwazajacym - nie bez pewnej slusznosci, ale tez nie calkiem
slusznie - ze admin jest dla uzytkownika.

: Leszku, Ferrari ludzie kupuja ze snobizmu. Cwiczonko intelektualne:
: Jak wygenerowac snobizm na Warpa, (oczywiscie w innych, (czyt. decydentach)
: a nie w sobie samym ;-) ) skoro IBM wcale w tym nie pomaga ?

Ja sobie sam pomoglem. Paru moich znajomych tez sobie pomoglo :)
A co do snobizmu, to "snobizm na Linux'a" generuje sie calkiem
niezle sam... :-)

--
	Leszek.