Re: Male pytanko o WWW

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 07:30:46 MET DST

Lech Szychowski wrote:

SD > : Akurat programisic mnie tu nie interesuja bo sam nim nie jestem.
> To znaczy, ze uznajesz prawo innych osob do napisania podobnie o Tobie,
> np. prawo admina do napisania "luzer mnie nie interesuje, bo ja nim nie
> jestem"? :(

User - marzenie ! ;-)))

> Zgoda, dobrego nie ma. Ale pamietaj, ze np. Ferrari tez nie rozkleja
> reklam na kazdym plocie.

Leszku, Ferrari ludzie kupuja ze snobizmu. Cwiczonko intelektualne:
Jak wygenerowac snobizm na Warpa, (oczywiscie w innych, (czyt. decydentach)
a nie w sobie samym ;-) ) skoro IBM wcale w tym nie pomaga ?

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl