Re: TV-Sat Crack

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Tue 14 May 1996 - 22:37:53 MET DST

On 14 May 1996 19:18:12 GMT, lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:
>: >W wiekrzosci europy mozna legalnie rozprowadzac pirackie karty na SKY i nikt sie do tego nie czepia, troche
>: >bylo glosno w niemczech ale ucichlo i jest O.K.
>:
>: Jakbys sie mocno puknal w glowe i pomyslal to byz zrozumial ze nie wolno
>: rozprowadzac nielegalnych kart bo ... sa one nieleglane. To ze nie ma
>: wlasciwego wporwadzenia w zycia (enforcement) tego przepisu nie oznacza ze jest
>: legalny. Ktoregos dnia ktos pojdzie do wiezienia i nie bedzie tlumaczenia a bo
> [...]
Nie jestem pewien jak to jest z tym drukowaniem. Wiem ze falszowanie pieniedzy
jest sciaganie nie zaleznie do kraju w wyniku porozumien miedzynarodowych. I
jest to oczywiscie przestepstwo federalne. I wiem ze bardzo dlugo sie nie
wychodzi z wiezienia.
Co do legalnoscei to rzeczywiscei to moze wygaldac roznie ale wiekszosc krajow
podpisala umowy o ochronie copyrights. Rowniez Polska przypominam. Dekodowanie
programu jest naruszeniem tych praw.

__Slawek Duchnowski