Re: Male pytanko o WWW

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 19:15:23 MET DST

Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:

: >Mysle, ze raczej uwielbiaja go PRZELOZENI programistow. Bo xxx milionow
: >uzytkownikow, bo jest szansa na zarobek.
: Na jedno wychodzi, ja tez sie nie przejmuje czu moj mechanik lubi moj
: samochod

I zle robisz. Od dawna wiadomo, ze jesli wykonuje sie robote, ktora sie
lubi, to sie ja z reguly robi lepiej niz ta, ktora sie robi wylacznie
dla pieniedzy - a ja osobiscie wolalbym miec samochod obsluzony dobrze
lub bardzo dobrze, a nie tylko dostatecznie.

: Akurat programisic mnie tu nie interesuja bo sam nim nie jestem.

To znaczy, ze uznajesz prawo innych osob do napisania podobnie o Tobie,
np. prawo admina do napisania "luzer mnie nie interesuje, bo ja nim nie
jestem"? :(

: dluwgo bez komplikacji. W odrownieniu od WIN 3.XX nie wiesza sie dodalem sam
: modem wewnetrzny (ja USER!!)

Aha. USER. A kto jest administratorem Twoich W95? ;)

: ps IBM ma najgorszy marketing i product management na swiecie.......

Zgoda, dobrego nie ma. Ale pamietaj, ze np. Ferrari tez nie rozkleja
reklam na kazdym plocie.

--
	Leszek.