Re: Male pytanko o WWW

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Tue 14 May 1996 - 16:54:38 MET DST

On Mon, 13 May 1996 14:44:18 -0700, Grzegorz Bodaszewski
<warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl> wrote:

>Hau, hau, hau, wrrr.... ;-)))
Yeah, I am glad to meet you too..

>Mysle, ze raczej uwielbiaja go PRZELOZENI programistow. Bo xxx milionow
>uzytkownikow, bo jest szansa na zarobek.
Na jedno wychodzi, ja tez sie nie przejmuje czu moj mechanik lubi moj samochod

>Connect tez.

>De gustibus. Dla mnie interfejs WIN95 jest trudniejszy i mniej intuicyjny
>od WPS. Mysle, ze podobne zdanie moga miec tez uzytkownicy Makow.
>Podoba mi sie tylko ta 'beleczka' na dole - jest troche (ale tylko
>troche) wygodniejsza od Launchpada.
O MAC mam swoje zdanie i odpadaja z konkurencji z kilku wzgledow. Co do WIN 95
to nie widzialem lepszego interfaceu, no moze NT 4.0:))

>Jak dwa akapity wyzej. Na liscie os2.advocacy jakis fanatyk napisal
>niedawno, ze sa to 'brudne' pieniadze.
Yeah, right.

> [...]
>bo jakis szef-niefachowiec lub ksiegowy im to kupil. Nie przyszlo Ci to
>do glowy ?

>Nie mam nic przeciwko placeniu za software pod warunkiem, ze jest to DOBRY
>software. Dobry - to przede wszystkim dostatecznie odpluskwiony. Jak do
>tej pory KAZDY produkt M$, z ktorym mialem do czynienia, sypal sie w sposob
>straszliwy.
>
>A teraz, gwoli obnizenia poziomu dyskusji, cytat: (z J.Pietrzaka, o ile
>dobrze pamietam)
>
>'Jedzcie g...o !. Miliony much nie moga sie mylic !'

Akurat programisic mnie tu nie interesuja bo sam nim nie jestem. Ni einteresuje
mnie co mechanicy samochodwi mysla o samochodach tylko jak ten samochod spawuje
sia dla mnie. A to nie koniecznie to samo. Poki co WIN 95 prztrwal u mnie dosc
dluwgo bez komplikacji. W odrownieniu od WIN 3.XX nie wiesza sie dodalem sam
modem wewnetrzny (ja USER!!) i win same go sobie ustawilo (USR PnP). Na razie
jest dobrze, system jest stabilny nie brakuje oprogramowania i moze jak
przejdziemy na to 32 bitowe i zgina po swiecie te 16 bitowe pod poprzednie
windows to bedzie mozna ruszyc na podboj kolejnych windows tym razem wpelni 32
bitowych. Z tym ze prosze pamietac ze MIcrosoft ma wiele do stracenia bo
przeciez 80% komputrow na swiecie chodzi pod WIN. Jest to standard w biznesie
wiec i odpowiedzialnosc ogormna takze nie sadze aby nowa wersja przyszla za
szybko...
ps IBM ma najgorszy marketing i product management na swiecie.......

__Slawek Duchnowski