Re: Mentalnosc Kalego czyli Re: crack do rara

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 19:18:35 MET DST

Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl) wrote:

: Moje 3 grosze. Jest mala roznica miedzy Mercedesem a softem. Merc zmienia
: fizycznie miejsce postoju, a po skopiowaniu dwoch sie moze ciszysz jednym.
: Ja tam tych co kopiuja nie zaliczam do zlodziei. Po prostu dlatego, ze tu
: sie tyle kranie /albo "kradnie"/ ze kradziez jest norma. A skoro norma...

Zgodnie z Twoim rozumowaniem nalezy olac wszystkie patenty, prawda?

--
	Leszek.