Re: Male pytanko o WWW

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 23:44:18 MET DST

S. Duchnowski wrote:

> Radek wrescie ludzki glos. Posrod tej manii oszczekiwania win95 ktora
> stala sie moda wsrod fachowcow.

Hau, hau, hau, wrrr.... ;-)))

> A wypadalo by dodac progrmisci uwielbiaja nowy
> WIN i zaden inny OS nie ma chyba tylu gotowych porzadnych aplikacji.

Mysle, ze raczej uwielbiaja go PRZELOZENI programistow. Bo xxx milionow
uzytkownikow, bo jest szansa na zarobek.

> WIN95 ma wbudowany TCP/IP

Connect tez.

> ladny (i prosty) interface same plusy.

De gustibus. Dla mnie interfejs WIN95 jest trudniejszy i mniej intuicyjny
od WPS. Mysle, ze podobne zdanie moga miec tez uzytkownicy Makow.
Podoba mi sie tylko ta 'beleczka' na dole - jest troche (ale tylko
troche) wygodniejsza od Launchpada.

> Do Gregorio prawdziwi fachowcy robia pieniadze na aplikacjach dla win95

Jak dwa akapity wyzej. Na liscie os2.advocacy jakis fanatyk napisal
niedawno, ze sa to 'brudne' pieniadze.

> ci co narzekaja nan na wszytkich listach swiata to druga liga i
> pracownicy konkurencji microsoftu albo internetowi anarchisci ktorzy

Niekoniecznie. Moga tak jak w moim przypadku, pracowac w tym z koniecznosci,
bo jakis szef-niefachowiec lub ksiegowy im to kupil. Nie przyszlo Ci to
do glowy ?

> nie moga zyc z konceptem ze za
> software sie placi bo to kosztuje pieniadze aby powstal.

Nie mam nic przeciwko placeniu za software pod warunkiem, ze jest to DOBRY
software. Dobry - to przede wszystkim dostatecznie odpluskwiony. Jak do
tej pory KAZDY produkt M$, z ktorym mialem do czynienia, sypal sie w sposob
straszliwy.

A teraz, gwoli obnizenia poziomu dyskusji, cytat: (z J.Pietrzaka, o ile
dobrze pamietam)

'Jedzcie g...o !. Miliony much nie moga sie mylic !'

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl