Re: TV-Sat Crack

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Mon 13 May 1996 - 15:14:45 MET DST

On Mon, 13 May 1996 09:42:02 +0200, Tomasz Sokolski <tomsok_at_kaszub.ternet.pl>
wrote:

>Well , ja raczej porownalbym to to faceta, ktory tak czy owak jest juz u mnie w domu ( czy chce tego czy nie
>), ma wiele ciekawego do powiedzenia , ale niestety ma knebel w ustach.
>
>Podobna stuacja prawna jest w Niemczech.
>Tam hackerzy "rozwalaja" karty SKY i sprzedaja je najlegalniej w swiecie.
>Jak do tej pory sam SKY nie zainteresowal sie ta sprawa, od strony prawnej.
>
>Czm Polska rozni sie " w tym temacie" ???
>
>Z reszta nie spierajmy sie o to czy jest to legalne czy nie, poniewaz jest to zwykle "bicie piany".
>
>TomekS
> [...]

Well nie wiem jak jest z ta teminologia u Cibie ale "hackerz" i "legalnie" to
wyrazy ktore mi sie jakos nie mie nie wspolgraja.
Jesli jest to legalne to robia to programisci slowo hackers oznacza ze tak nie
jest.
Brak akcji prawnej ze strony wlasciciela nie oznacza lagalnosci przedsiewziecia.
Polska stara sie o akceptacje jako kraj chroniacy copyright a to co wy robicie
temu przeczy.
Nie wiem jak jest w Polsce ze sprzetem uzywanym do popelnienia przestepwstwa ale
gdyby bylo tak jak w USA z generalnie sady nakazuje przepadek mienia SLUZACEGO
do popelnienia przestepstwa to mozna wiele stracic.......

__Slawek Duchnowski