Re: Win versus WARP a brudne argumenty

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 14 May 1996 - 00:02:42 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>g... prawda, aplikacji natywnych, 32bitowych
>jest dla OS/2 circa 10 razy wiecej
>rowniez komercyjnych, nie tylko shareware'u

chyba rozbije sobie glowe o sciane zanim ja to powiem ;)

>wedlug zgodnej oceny fachowcow IBM TCP/IP jest jedna z najlepszych
>o ile wogole nie najlepsza implementacja tej rodziny protokolow.

czy najlepsza, nie wiem. ale jest faktycznie b.dobry. skonfigurowalem
go bez czytania instrukcji, znajac jedynie podstawy tcp/ip :)))
z win nie poszlo mi tak gladko, a pliku hosts musialem recznie sobie
poszukac. w windowze oczywiscie.

>rowniez WARPa kupuje sie z pelnym kompletem aplikacji internetowych

dokladnie tak. czy to wersja warp, czy warp connect aplikacje sa.
nawet jakis browser do www :) ten w pakiecie jest co prawda
na poziomie pierwszej wersji mozaic'a , ale upgrade'owany dziala
dokladnie tak samo jak netscape 1.1N. troche inaczej wyswietla i wyglada,
ale to kosmetyka :))

>to prawda
>circa 95% ludzi na swiecie robi dla pieniedzy cos, czego za darmo
>na pewno by nie robilo
>a wiec jest to zupelnie gowniany argument

racja. nawet Kozi zaczal twierdzic ze z necrosoft cos bedzie. ale on
patrzy przez pryzmat win NT a nie badziewia waiting 95 :) poza tym
czuje ze (sorry za sformulowanie) necrosoft smierdzi szmalem :)))))
i chyba ma racje. chyba ze sytuacja sie zmieni, i na os/2 powstanie
podstawowy zestaw biurowy o mozliwosciach word2(starcza) plus excel4.
ewentualnie cos tam jeszcze.

juz nie raz slyszalem od ludzi ktorzy nigdy nie korzystali z os/2 i nigdy
go nie widzieli cos w stylu (m.innymi dzis):
"korzystamy bo musimy. ale zrobic cos wiekszego to koszmar".

>bdzura

nie widze sensu placenia za wersje Alpha, bo na miano beta nie zasluguje.

> [...]
>juz dawno bys wiedzial ze technologicznie win jest co najmniej 3 lata
>za WARPem.
>
>Grego
>
>P.S.
> NIE JESTEM:
>
> 1. pracownikiem konkurencji microsoftu
> 2. internetowym anarchista, ktory uwaza ze software powinien byc
> za darmo (sam zyje z programowania)
> 3. nie jestem z drugiej ligi programistow (i na pewno nie Tobie
> to oceniac)
> 4. nie jestem rowniez glupcem, ktory nie potrafi zrozumiec jakie
> skutki dla WSZYSTKICH konsumentow niesie monopolizacja

Podam inny przyklad, ktory nie jest wyrazaniem swoich opinii, lecz
faktami.
otoz mam sobie komputer. na nim os/2. odpalam sobie cale stado aplikacji
ktore dzialaly mi pod win3.11. a dodatkowo ludzie moga sie jeszcze
do mnie ftp'owac i telnetowac. pod windowze moge o czyms takim jedynie
pomazyc. to sa fakty a nie wymyslone dyrdymaly.

tak przy okazji. czy ktos wie gdzie moge zdobyc www server pod os/2 ?