Re: TV-Sat Crack

Autor: Tomasz Sokolski (tomsok_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 09:42:02 MET DST

Slawek Duchnowski wrote:

> Well jesli SKY ma taka ochote to ich sprawa. Nie oznacza to ze dekodowanie
> syglanu jest leglane bez zewolenia wlasciciela. Jesli ktos cie do domu nie
> wpuszcza to znaczy ze masz prawo sie wlamac?
>
> __Slawek Duchnowski
>
> ___("`-''-/").___..--''"`-._
> ___`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
> ___(_Y_.)' ._ ) `._ `. ``-..-'
> ____`--'_..-_/ /--'_.' ,'
> __(!!).-' ((().' ((((.-'

Well , ja raczej porownalbym to to faceta, ktory tak czy owak jest juz u mnie w domu ( czy chce tego czy nie
), ma wiele ciekawego do powiedzenia , ale niestety ma knebel w ustach.

Podobna stuacja prawna jest w Niemczech.
Tam hackerzy "rozwalaja" karty SKY i sprzedaja je najlegalniej w swiecie.
Jak do tej pory sam SKY nie zainteresowal sie ta sprawa, od strony prawnej.

Czm Polska rozni sie " w tym temacie" ???

Z reszta nie spierajmy sie o to czy jest to legalne czy nie, poniewaz jest to zwykle "bicie piany".

TomekS

   Best Regards from DSS Ltd , Tom Sokolski
   fax : + 48 58 520646 or + 48 58 526692