Win versus WARP a brudne argumenty

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 13 May 1996 - 19:43:01 MET DST

On Mon, 13 May 1996 02:07:36 +0200 Slawek Duchnowski wrote:

>Posrod tej manii oszczekiwania win95 ktora stala sie sie
>moda wsrod fachowcow.

Nie - to w95 jest modny.
szczekanie nan jest tylko oznaka fachwosci

>WIN95 jest niezwkle prosty w obsludze.

fakt

>Jesli ktos nie miesz jakis tam sharewarow z inetrnatu tylko normalne
>komerycjne programy moze nigdy niemiec klopotu z systemem.

to samo mozna powiedziec o OS/2

>A wypadalo by dodac progrmisci uwielbiaja nowy WIN
>i zaden inny OS nie ma chyba tylu gotowych porzadnych aplikacji.

jeszcze nie spotkalem programisty
(z prwadziwego zdarzenia, a nie faceta po 3miesiecznym kursie Visual Basic)
ktoryby "uwielbial nowy WIN"

>i zaden inny OS nie ma chyba tylu gotowych porzadnych aplikacji.

g... prawda, aplikacji natywnych, 32bitowych
jest dla OS/2 circa 10 razy wiecej
rowniez komercyjnych, nie tylko shareware'u

>WIN95 ma wbudowany TCP/IP ladny (i prosty) interface same plusy.

wedlug zgodnej oceny fachowcow IBM TCP/IP jest jedna z najlepszych
o ile wogole nie najlepsza implementacja tej rodziny protokolow.

>Chyba ze ktos ma ochote spedzic czas na sleczeniu nad manulalem
>albo czekaniu 6 miesiecy na aplikacje do mail.

rowniez WARPa kupuje sie z pelnym kompletem aplikacji internetowych

>A developerzy wprost kochaja OS2...............

to prawda

>Do Gregorio prawdziwi fachowcy robia pieniadze na aplikacjach dla win95

to prawda
circa 95% ludzi na swiecie robi dla pieniedzy cos, czego za darmo
na pewno by nie robilo
a wiec jest to zupelnie gowniany argument

>ci co narzekaja nan na wszytkich listach swiata to druga liga

to juz zwykla obraza
i nie poparta absolutnie zadnym uzasadnieniem
poza zdaniem Sz.P. Sl.Duchnowskiego

>i pracownicy konkurencji microsoftu albo internetowi anarchisci
>ktorzy niemoga zyc z konceptem ze za software sie placi bo to kosztuje
>pieniadze aby powstal.

bdzura

>Chcesz miec skansen na komputerze - zaluz OS2.

jeszcze wieksza bzdura
jest DOKLADNIE odwrotnie
gdybys mniej czasu spedzal wpatrujac sie w maslanym zachwycie
w slicne ikonki w95, a zamiast tego POCZYTAL troche fachowej prasy
juz dawno bys wiedzial ze technologicznie win jest co najmniej 3 lata
za WARPem.

Grego

P.S.
  NIE JESTEM:

  1. pracownikiem konkurencji microsoftu
  2. internetowym anarchista, ktory uwaza ze software powinien byc
     za darmo (sam zyje z programowania)
  3. nie jestem z drugiej ligi programistow (i na pewno nie Tobie
     to oceniac)
  4. nie jestem rowniez glupcem, ktory nie potrafi zrozumiec jakie
     skutki dla WSZYSTKICH konsumentow niesie monopolizacja
     jakiegokolwiek rynku.