Re: Bledy w Win95

Autor: Marek Ciesielski (laser_at_gryzmak.lodz.pdi.net)
Data: Fri 10 May 1996 - 10:54:25 MET DST

Mariusz Jasinski <jasinski_at_alice.ci.pwr.wroc.pl> napisal:

>Na swapa w Win95 mam wolnego tylko 15MB. Przy wlaczeniu Netscape
> czesto sie on zapelnia po brzegi. Czasami to powoduje zawieszenie
> Netscape a czasami caly system sie wywala.
> Wydaje mi sie, ze jest to spowodowane nie zabezpieczeniem przed
> zbyt mala iloscia wolnego miejsca na dysku. Win95 mysli sobie,
> ze swapa moze sobie powiekszac i powiekszac.
>
> Czy ktos odczul cos podobnego i jak sobie z tym poradzic ?

To, ze Netscape Ci sie zawiesza nie oznacza problemow ze SWAP'em. Moze
byc to wina samego programu. Wczesniej w tej grupie ktos opisywal
klopoty z Netscapem spowodowany zlym zarzadzaniem cachem. Chyba wersja
2.02 ma juz ten blad naprawiony.
A jezeli chodzi o SWAP'a to mozna ustawic jego stala wartosc w WIN95

                                Marek Ciesielski