Bledy w Win95

Autor: Mariusz Jasinski (jasinski_at_alice.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 10 May 1996 - 09:53:08 MET DST

Na swapa w Win95 mam wolnego tylko 15MB. Przy wlaczeniu Netscape
  czesto sie on zapelnia po brzegi. Czasami to powoduje zawieszenie
  Netscape a czasami caly system sie wywala.
  Wydaje mi sie, ze jest to spowodowane nie zabezpieczeniem przed
  zbyt mala iloscia wolnego miejsca na dysku. Win95 mysli sobie,
  ze swapa moze sobie powiekszac i powiekszac.

  Czy ktos odczul cos podobnego i jak sobie z tym poradzic ?

  Mariusz Jasinski - Wroclaw