Re: TV-Sat Crack

Autor: Tomasz Sokolski (tomsok_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Fri 10 May 1996 - 09:31:58 MET DST

Rafal Kleszcz wrote:

> ze mamy wlasnych rownie dobrych crackerow, tylko niech sie ujawnia
> bo poki co amatorskie dekodowanie na wlasny uzytek programow np. Sky
> nie jest chyba zabronione. Poza tym nie chodzi nawet o ogladanie,
> ale o problem czysto akademicki, ktos zakodowal to na pewno da sie
> rozkodowac. Komputery sa coraz szybsze wiec moze sie tak udac.
> Dlatego tez temat ten zaistnial w tej grupie. Poza tym jest chyba za
> maly zeby tworzyc mu wlasna pl (chociaz istnieja alt.satelite.tv.europe
> i alt.satelite.tv.crack).
> RK

Czesc

Ackolwiek nie jestem specjalista w "temacie" crack'owania, w pelni
popieram propoztcje stworzenia nowej listy dyskusyjej n/t "rozwalania"
kart SKY i innych.

Odnosnie piractwa to wydaje mi sie, ze "nielegalne" jest:
1. ROZPROWADZANIE !!! programikow i kart do pirackiego dekodowania (ale
!!! ) programow, ktore sa legalnie obecne w POLSCE ( Canal + itp )
2. Jesli rozmawiamy o problemie "czysto" akademickim, to nie znaczy, ze
piratujemy .
3. Rownie dobrze moglibysmy dyskutowac o sposobie podrabiania pieniedzy,
ale dopuki tego nie zrobimy ( a raczej nas na tym nie zlapia ) to nie ma
" tematu" :)

Reasumujac byloby dobrze zajac sie teamtem ... chociazby dlatego , ze sa
w Polsce ludzie, ktorzy chcieliby ogladac SKY a NIE MAJA TAKIEJ
MOZLIWOSCI !!!!! poniewaz SKY "olewa" wszystkich klientow poza UK i
IRLANDIA. Najzwyczajniej w swiecie nie ma szansy kupienia legalnej
karty.

Pozdrawiam wszyskich

TomekS

   Best Regards from DSS Ltd , Tom Sokolski
   fax : + 48 58 520646 or + 48 58 526692