Re: OS/2 a WIN95 a Linux

Autor: Lukasz Bajonski (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 09 May 1996 - 15:23:30 MET DST

>to zwyczajnie nieprawda!
>obiekt programu (nie ikone) mozna utworzyc w dowolnym folderze
>(czyli tam gdzie sie chce, nie trzeba zadnego "specjalnego miejsca"
>z pozniejszym przenoszeniem)
Sorry, ale w normalny sposob ( prawy klawisz ) moge utworzyc tylko kolejny
folder, nie moge umiescic programu - wlasnie programu *.exe co w WIN robie
intuicyjnie i bez problemu. W OS/2 w podreczniku polecaja otworzyc specjalny
folder z szablonami, utworzyc cien do pliku i umiescic go w wybranym miejscu.

>?????????
>tego powyzszego po prostu nie rozumiem!
>kiedy tzn. w jakich sytuacjach potrzebne Ci sa te klawisze?

Chociazby wtedy gdy zmieniam jakies ustawienia systemowe np rozdzielczosc,
wielkosc ikon itp. Jak rozumiem zmiany pojawiaja sie natychmiast, ale nie
wiadomo co zrobic z oknem dialogowym

>zas czy zamknac okno czy je minimalizowac to przeciez nie zalezy
>od systemu - to Twoj wolny wybor: jesli chcesz zostawic aplikacje
>otwarta lecz nie chcesz by Ci przeszkadzala - minimalizujesz,
>jesli skonczyles - zamykasz. w czym problem?
>tak samo jest przecie w windozach

Przeciez nie pisalem o aplikacjach tylko o systemie

>masz racje - to byloby absurdalne!
>oczywiscie ze jest inplace editing
>tego samouczka (bardzo dobrze zreszta zrobionego)
>moglby "przeleciec" zanim zaczniesz wysylac dalsze krytyki na pecet'a

Sorry, ale gdy probuje wpisac jakas sciezka do wlasciwosci obiektu to nie moge
 tego zrobic, musze dopiero otworzyc kolejne okienko do wpisania danych.

PS. Czy jest gdzies opcja automatycznego zamykania okien ( zeby poprzednie
    okna automatycznie sie zamykaly )
Co sie tyczy samouczka to w WIN95 nawet go nie instalowalem - wiedzialem, ze
bedzie zbedny bo system jest dostatecznie intuicyjny :) . W przypadku OSa bede
go musial DOKLADNIE przestudiowac zeby moc zrobic najprostsza czynnosc.
Jesli chodzi o stabilnosc to niestety nie jest z tym tak dobrze, wczoraj
powiesilem go conajmniej 5 razy, glownie na obsludze multimediow ( na GUSie )
- a przeciez sam system mial sie nie wieszac !!!

    _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski
   _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( lbajon_at_sgh.waw.pl )
  _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/ * SGH Warszawa *
 _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( Warsaw School of Economics )
_/_/_/_/ _/_/_/_/ _/ _/ _/_/_/_/ http://akson.sgh.waw.pl/~lbajon