Re: OS/2 a WIN95 a Linux

Autor: Marek Sztukowski (sztukows_at_andante.ae.katowice.pl)
Data: Fri 10 May 1996 - 10:00:07 MET DST

On Thu, 9 May 1996, Lukasz Bajonski wrote:

> Sorry, ale w normalny sposob ( prawy klawisz ) moge utworzyc tylko kolejny
> folder, nie moge umiescic programu - wlasnie programu *.exe co w WIN robie
> intuicyjnie i bez problemu. W OS/2 w podreczniku polecaja otworzyc specjalny
> folder z szablonami, utworzyc cien do pliku i umiescic go w wybranym miejscu.

        Co za brednie, normalnie przytrzymujesz dwa klawisze ctrl i shift
        lapiesz obiekt prawym klawiszem i przeciagasz gdzie chcesz w trym
        miejscu powstaje cien obiektu i mozesz sobie zmieniac ustawienia.

        To chyba dotyczy zmiany rozdzielczosci faktycznie nic nie pisze
        po zmianie rozdzielczosci ale komu to przeszkadza-ustawiles
        zamknij okno i czesc-przeciez system ci napisze ze musisz przebootowac

> Chociazby wtedy gdy zmieniam jakies ustawienia systemowe np rozdzielczosc,
> wielkosc ikon itp. Jak rozumiem zmiany pojawiaja sie natychmiast, ale nie
> wiadomo co zrobic z oknem dialogowym

> Przeciez nie pisalem o aplikacjach tylko o systemie

> Sorry, ale gdy probuje wpisac jakas sciezka do wlasciwosci obiektu to nie moge
> tego zrobic, musze dopiero otworzyc kolejne okienko do wpisania danych.
>
> PS. Czy jest gdzies opcja automatycznego zamykania okien ( zeby poprzednie
> okna automatycznie sie zamykaly )
> Jasne ze jest - chodzi ci oto aby poprzednie foldery sie zamykaly
        po otwarciu obiektu zawartego w nim?-to zobacz w ustawieniach folderu/

Co sie tyczy samouczka to w WIN95 nawet go nie instalowalem - wiedzialem, ze
> bedzie zbedny bo system jest dostatecznie intuicyjny :) . W przypadku OSa bede
> go musial DOKLADNIE przestudiowac zeby moc zrobic najprostsza czynnosc.

        Tak, bo jestes przyzwyczajony do Windosow i nie wiesz jak sie
        poslugiwac Warpem - pocwicz to docenisz jego mozliwosci

Jesli chodzi o stabilnosc to niestety nie jest z tym tak dobrze, wczoraj
> powiesilem go conajmniej 5 razy, glownie na obsludze multimediow ( na GUSie )
> - a przeciez sam system mial sie nie wieszac !!!

        A to juz kwestia sprzetu-choc wiadomo ze OS/2 jest wrazliwy na
        takie rzeczy