Re: OS/2 a WIN95 a Linux

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 09 May 1996 - 16:33:37 MET DST

On Thu, 9 May 1996, Lukasz Bajonski wrote:

[CIACH]
> PS. Czy jest gdzies opcja automatycznego zamykania okien ( zeby poprzednie
> okna automatycznie sie zamykaly )
[CIACH]

Tak, wystarczy klikajac folder podrzedny trzymac wcisniety klawisz Shift.
Mozna takze otworzyc folder nadrzedny zamykajac rownoczesnie podrzedny
(odpowiednie polecenie z menu przy wcisnietym Shift).

A teraz opowiem bajeczke. Kiedys, bardzo dawno temu, postanowilem zmierzyc
sie z edytorem WordPerfect. Nie z _ciekawosci_, a z _rzeczywistej_
_potrzeby_. Byla to wersja 5.1 dla DOS. Oczywiscie okrzyczana przez
wszystkich jako w ogole nie dla ludzi. Skoro tak, to podszedlem do sprawy
powaznie. Zakupilem za ciezkie pieniadze kopie ksero instrukcji obslugi
(takie to wtedy byly czasy...). Przegladalem te instrukcje przez tydzien,
a potem zainstalowalem program i nigdy, powtarzam - nigdy, nie mialem z
nim jakichkolwiek problemow. A pracowalem na nim 3 albo 4 lata.

Z Warpem pracuje poltora roku. Kupilem go takze z _rzeczywistej_
_potrzeby_. Nie wszystko przez te poltora roku szlo mi jak z platka, ale
nawet przez chwile nie przyszlo mi do glowy, zeby go wyrzucic w diably. W
tymze czasie zainstalowalem takze Win (tfu) 95. Juz go nie mam. Partycja,
na ktorej ongis siedzial jest juz teraz HPFS. Wszystkie dyski jakie mam w
domu sa HPFS.

OSciski!
Mirek Nowakowski