Re: DERIVE

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Fri 03 May 1996 - 14:37:32 MET DST

chris_at_astri.uni.torun.pl (Krzysztof Gozdziewski) wrote:
>Piotr Goral (pgoral_at_misio.elka.pw.edu.pl) wrote:
>
>: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
>: : Ktos poszukiwal derive...
>: : A co by powiedzial o MatLab'ie?
>
>Ja w kwestii formalnej: DERIVE, o ile mi wiadomo, przeznaczon jest do obliczen
>symbolicznych, natomiast MatLab to system typowo numeryczny
>(choc zdaje sie umie tez w ograniczonym stopniu przeksztalcac formuly).
To chyba zalezy od ToolBox'a. Jest jeden nowy do obliczen
symbolicznych. Slyszalem ze ma _ponoc_ dorownywac do lidera w tej
dziedzinie czyli Mathematica. Tyle wiem ze slyszenia. Wlasnie
kupilem (wersje studenckie) MathLaba i Symulinka i biore sie za
testowanie.

Pawel

PS: Mathematica to silny pakiet ale lubiacy isc w krzaki, w
dodatku wersja 2.22 nie lubi sie z driverem mojej karty
graficznej. Wersja 2.21 dziala ok, natomiast dla 2.22 musze
zamienic driver Stealtha na stadartowa VGA).