Re: Czy kupowac firmowe komputery ? (Bylo: monitor robi sie "czarny")

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 00:59:56 MET DST

On 22 Apr 1996 19:26:45 GMT, lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote:

>Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl) wrote:
>
>: Mozna kupic Poloneza. Ale trzeba miec duuuzo szczescia. Albo wynajac
>: fachowca, ktory go dokladnie sprawdzi i wybierze dobry egzemplarz.
>
>Problem w tym, ze miedzy jakoscia dobrego sqadaka i komputera "firmowego"
>absolutnie nie zachodzi taka sama relacja, jak miedzy jakoscia Poloneza
>i Forda :)))
>
>: Sa takie miejsca, w ktorych po prostu NIE WYPADA pracowac na skladakach.
>
>Zgoda. Ale wez pod uwage, ze sa to wylacznie miejsca _reprezentacyjne_
> [...]
Panowie tak to dziala w weilkim swiecie, po to sie wydaje pienidze na firmowy
sprzet aby byl pewny i robil dobre wrazenie, Nie trzymal bym pienidzy w zadnycm
polskim banku ale gdybym tam zobaczyl komputer marki Stasiek & Franek ZOO i
dotego jeszcze moze oprogramowanie registered to Mwasi Mfume to bym bal sie
poprosic o bilon.

__Slawek Duchnowski