Re: Czy kupowac firmowe komputery ? (Bylo: monitor robi sie "czarny")

Autor: Thomas Luszawski (76402.2111_at_CompuServe.COM)
Data: Tue 23 Apr 1996 - 21:42:38 MET DST

Chcialby dodac swoich kilka uwag to tej diskusji.

Moim zdaniem kazdy rodzaj sprzetu komputerowego ( firmowy i nie
firmowy ) ma swoje miejsce bytu, trzeba tylko pamietac do czego
ten sprzet bedzie wykorzystywany. Na wszystkiego rodzaju servery
radzilbym kupowac firmowy sprzet. Sam jestem administratorem
systemu komputerowego i musze powiedziec ze jak dotychczas Compaq
Prosignia i Digital Equipment Venturis nie zawiodly mnie. Jako
workstations uwazam ze mozemy sobie pozwolic na nieco tanszy nie
firmowy sprzet - z wyjatkiem komputera dla szefa firmy dla ktorej
pracujemy ( to tylko zart - he, he ,he).

Tomek Luszawski, CNE