Re: Male pytanko o WWW

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 01 May 1996 - 05:15:46 MET DST

On Wed, 1 May 1996 02:26:48 +0200 TOM wrote:

>Jesli ktos nie wpisze DNS i IP to G bedzie mial w KAZDYM systemie.

to prawda.
lecz jesli myslisz ze DNS i IP ci wystarcza do uruchomienia netszkapy
to sie grubo mylisz.
ostatnio zajmowalem sie troche HTML'em i CGI, zapisalem sie w zwiazku z tym
na kilka odpowiednich mailinglist. TEGO SIE NIE DA CZYTAC!
Nie da sie porozmawiac o istotnych problemach bo listy zasmiecone
tysiacami maili z zapytaniami o to co zrobic w takiejtoatakiej
wersji netszkapy pod windoze.
Mimo wiec iz oczywiscie trzymam sie z daleka od obu tych wynalazkow
to jednak wydaje mi sie ze moja opinia jest oparta na dosc istotnych
podstawach.

Grego