Re: Male pytanko o WWW

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 01 May 1996 - 05:00:26 MET DST

On Tue, 30 Apr 1996 20:15:03 +0200 Radoslaw Poplawski wrote:

>Niektorym to wszystko co jest napisane pod win95 sprawia trudnosci :). A w
>ogole - nie ma jak to polecic poczatkujacemu warpa... niech sie biedak meczy.

nie spotkalem osoby ktora po przejsciu samouczka (uruchamia sie sam
po instalacji) miala by klopoty z obsluga WARPa.

>PS2. A jesli masz duzo wolnego czasu - to zainstaluj sobie Warpa. Lub lepiej
>przeczytaj w ostatnim PC-World-Komputer porownanie warpa, win95, win-nt i
>mac/os.

Ciekaw jestem jakaz to gore lgarstw znow ci stronzi napisali.
Ja polecam za to zbior artykulow w Micro & Personal Computer
jaki sie ukazal w 3 miesiace po wyjsciu w95 (kilkunastu autorow
analizuje rozne cechy w95, w porownaniu oczywiscie z innymi s.o.)
Tytul zbioru: nie wszystko zloto co sie swieci.
moral: w ciemnosciach nawet i g... (zwlaszcza jesli sprochniale) swieci.
A ciemnosci sa jak najbardziej - mam na mysli ciemnote
(wzgledna oczywiscie tzn. wylacznie informatyczna)
przecietnego uzytkownika komputerow.

Raz juz to napisalem - ale powtorze raz jeszcze
(bo wiele nowych osob na liscie)
otrzymuje maile z ponad 50ciu mailinglist - polskich, wloskich,
amerykanskich, holenderskich, nawet 2 tureckich - i z cala
odpowiedzialnoscia stwierdzam wystepowanie nastepujacej zaleznosci:
im wieksze na danej mailingliscie (czy newsgroup'ie) nasycenie
fachowcami - tym wieksza niechec do windoze.

Grego

P.S. Jedyna cecha w jakiej w95 przewyzsza inne s.o. jest interface
uzytkownika. Ale i ta "wyzszosc" jest bardzo watpliwa, jesli bowiem
mamy do czynienia z uzytkownikiem, ktory oprocz pisma obrazkowego
(mam na mysli ikony) zna rowniez alfabet, i zada sobie NAPRAWDE
ODROBINKE trudu by poznac mzoliwoscie WPS - to przekona sie iz
mozliwosci tego ostatniego o cale niebo przewyzszaja mozliwosci GUI w95,
ktory przyjemniejszy jest tylko w pierwszym spotkaniu.