Re: SEAGATE MEDALIST

Autor: Adam Mossakowski (zstdan_at_solozzo.tele.pw.edu.pl)
Data: Wed 01 May 1996 - 07:40:47 MET DST

Wojciech Galazka (wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl) wrote:
> Hi,
> Czy ktos z was uzywa(l) SEAGATE MEDALIST 2 GB?
> Co mozna sadzic o tym dysku, czy pada ?
> Czy moze chodzic z MAXTOR 5450 AV 540 MB?
> Ktos mi mowil ze widzial za 900 zl (nie na gieldzie, tfu)

mam go od miesiaca , w tym czsie przejechal polske od gor do morza i zyje ..
na poczatku byly z nim jakies klopoty
jak w poamieci nie bylo nic zainstalowane nawet himem.sys to dysk podczs zgrywania duzych ilosci danych z samego siebei zawieszal caly komputer ..
nie bylo po tym zadnych lost clusterow ale i tak bylo to troszke denerwujace ..

a i jest troszeczke wolniejszy od swoich poprzednikow .. u mnei wyciaga 2.5 an sysinfo .

> Wojtek

> Wojtek
> wgalazka_at_chem.uw.edu.pl

  DA_none