Re: SyQuest

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 30 Apr 1996 - 18:15:51 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> Ja zadam tylko pytanie (chce potwierdzic plotke).
> Z jaka wielkoscia dyskami pracowales ?
> bo ja slyszalem ze te 200 costam MB sie strasznie sypie,
> podczas gdy podobno 100 costam MB bylo ok. ile w tym jest prawdy ?
> czy tez ty pracowales wylacznie na tych 200MB ?? (chyba 250MB)

Wszystkie drive'y z ktorymi pracowalem to byly 3,5" 270MB.
Przetestowalismy w sumie 2 drive'y IDE i 3 SCSI (bo na
sprzedawcy probowali nam wmawiac, ze po prostu mielismy
pecha i wymieniali nam na nowe, pozniej jeden fachman
stwierdzil, ze faktycznie z IDE sa problemy, ale za to
SCSI sa miod, wiec przeszlismy na SCSI, ale nic sie nie
poprawilo).

Mielismy przez pewien czas 1 cartridge 105MB, ale z nim
bywalo nawet gorzej. Trudno go bylo odczytac w drivach
malej gestosci, po zapisaniu w naszym napedzie.

W tej chwili SyQuesty nadal funkcjonuja w tej firmie, ale
tylko jako nosnik do przenoszenia danych do naswietlania
-- do tego sa dobre. Jednak na wszelki wypadek zawsze wysylane
sa dwie kopie prac na roznych cartridgach, zeby sobie zaoszczedzic
niespodzianek.

Przy mniejszych pracach wysyla sie nawet wiecej kopii zapasowych.

Michal

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********
WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo   tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340