Iomega JAZ (bylo: Naped CD z nagrywaniem...)

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 15:40:36 MET DST

> zbioru przy przyzwoitej pojemosci i niskiej cenie. Iomega robi tez
> wersje 1G (chyba) o nazwie Jag, ale nie wiem o niej zbyt wiele.

Wlasnie mam przed soba opis iomega JAZ z jednego czeskiego czasopisma.
Dane podawane przez producenta:
pojemnosc 1GB
dostep 15.7ms
szybkosc 6.6MB/s (max)
          5.4 (sredni)
          3.4 (min)
medium zawiera 2 dyski obracajace sie z szybkoscia 5400 obr/min
W tescie z SCSI karta Adaptec-1505, P-75, 16MB RAM, HD WD-21000 EIDE,win95
uzyskano srednio 1.4MB/s przy kopiowaniu na/z HD.

cena (w czeskich koronach (1$=~27Kc))
drive 19990 Kc (komplet zawiera 1 dysk 1GB)
medium 4700 Kc/1 szt.
  .. 3800 Kc/1 szt. przy zakupie 5-ciu.

Istnieje w wersji wewnetrznej SCSI lub IDE oraz zewnetrznej - tylko SCSI.

Pilar

--
  Dariusz Pilarek                                        (pilarekd_at_vscht.cz)