Re: ?:Naped CD z nagrywaniem - opinie

Autor: A. Cianciara 39-83 (alexc_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 26 Apr 1996 - 15:03:11 MET DST

Marcin Szymanski (marcinsz_at_jowisz.iis.pw.edu.pl) wrote:
: Najdziwniejsze jest tylko, ze najglosniej zawsze krzycza ci, ktorzy maja najmniej
: do powiedzenia vide kolega A. Cianciara...
A to niby czemu? To ze nie mam SQ jeszcze o niczym nie swiadczy.
Pare lat temu, jak sie to pojawilo bardzo mi sie spodobal i ze tak powiem
"zachorowalem" na niego. Na moje szczescie kolega zaczal tym handlowac.
Kupil probna partie, sprzedal i ... po okolo pol roku praktycznie
wszystkie napedy do niego wrocily. Acha no oczywiscie nie kupowal tego
na smietniku tylko u jakiegos oficjalnego dystrybutora.
Szwagierka jest grafikiem i pracuje w firmie robiacej reklamy, etykiety itp.
Tam tego uzywaja namietnie, ale dlatego ze musza bo w wydawnictwie
przyjmuja dane wlasnie na tych dyskach. Nie bede cytowal slow jakimi
okreslaja to urzadzenie (autocenzura ;) ).
Jak dla mnie bylo to wystarczajaco abym calkiem zrezygnowal z zamiaru zakupu
tego zlomu.
Ja tylko ostrzegam innych aby nie pakowali sie w to bagno.

Pozdrawiam
Alex

--
e-mail: alexc_at_geol.agh.edu.pl              University of Mining & Metallurgy
tel: (48 12) 17-38-93, fax: 33-10-71       Institute of Geophysics