Re: ?:Naped CD z nagrywaniem - opinie

Autor: Marcin Szymanski (marcinsz_at_jowisz.iis.pw.edu.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 10:37:45 MET DST

Michal Mosiewicz wrote:

> To chyba nie pracowales z SyQuestem zbyt dlugo skoro tak twierdzisz.
> Ja twierdze, ze jedynym dobrym zadaniem dla SyQuesta, to jest krotkotrwale
> przechowywanie, przenoszenie danych, poniewaz nie mozna liczyc, ze
> dane przetrwaja tam dluzej.

Jezeli wg. Ciebie ponad rok to 'niezbyt dlugo', to owszem. Kozystam z 6-ciu dyskow
praktycznie na okraglo, min. na jednym mam zainstalowanego linuxa i jak dotad nie
mialem zadnych problemow...
Nie zmuszam nikogo do zakupow tego sprzetu, jedynie dziele sie moimi spostrzezeniami.
Najdziwniejsze jest tylko, ze najglosniej zawsze krzycza ci, ktorzy maja najmniej
do powiedzenia vide kolega A. Cianciara...

> Dodam, ze w/g moich statystyk z dwoch lat uzytkowania sredni czas miedzy pojawianiem
> sie bad sectors to okolo 2-3 tygodni.
> Na kilku dyskach, ktore sa uzytkowane w firmie, w ktorej kiedys
> pracowalem w ciagu pierwszych 2 miesiecy pojawilo sie 5-10MB badow.

No to miales pecha. Zalezy jeszcze jak byly przechowywane itp.

Marcin

- - - - -
Warsaw University of Technology Nowowiejska 20
Department of Meteorology & Air Protection 660-79-80
marcinsz_at_jowisz.iis.pw.edu.pl
http://jowisz.iis.pw.edu.pl/cgi-bin/marcin
- - - - -