Re: Propozycja: BOJKOT gieldy warszawskiej

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 19:51:38 MET DST

(to ja pisalem)

Karol Grela:

  Dokladnie ! Ja mam dokladnie _gdzies_ to czy ktos mu to wcisnal czy
nie. Fakt ze ja zostalem OSZUKANY. Kupilem plyte z 256kB cache, a
cache ten de facto nie istnial. P. Golab sprzedawal mi plyte Z
CACHE. Gdyby napisal na niej 'plyta bez level II cache', nie mialbym
mu nic do zarzucenia (ale i bym nie kupil).

  Nie widze zadnego usprawiedliwienia dla takiego postepowania. I nie
rozumiem czemu niektorzy traktuja to lekko (ktos mu wcisnal, zdarza
sie, itp.).

jwr
Jan Rychter
jwr_at_icm.edu.pl