Re: Propozycja: BOJKOT gieldy warszawskiej

Autor: Adam Mossakowski (zstdan_at_solozzo.tele.pw.edu.pl)
Data: Mon 29 Apr 1996 - 22:21:23 MET DST

Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl) wrote:

> (to ja pisalem)

> Karol Grela:

> Dokladnie ! Ja mam dokladnie _gdzies_ to czy ktos mu to wcisnal czy
> nie. Fakt ze ja zostalem OSZUKANY. Kupilem plyte z 256kB cache, a
> cache ten de facto nie istnial. P. Golab sprzedawal mi plyte Z
> CACHE. Gdyby napisal na niej 'plyta bez level II cache', nie mialbym
> mu nic do zarzucenia (ale i bym nie kupil).

moze mnie tu zlinczuja ale powiem po tym cos sei dowiedzialem od gieldziazy oczywiscie na grunice prywatnym wunika jedno

ONI NAPRAWDE NIE WIEDZA CO SPRZEDAJA !!!!
co ich oczywiscei nie tlumaczy

> Nie widze zadnego usprawiedliwienia dla takiego postepowania. I nie
> rozumiem czemu niektorzy traktuja to lekko (ktos mu wcisnal, zdarza
> sie, itp.).

idz do tego gostka oddaj mu plytke powiedz ze nei mam cache .. (jak by nic nie dalo napsiz do mnie na prywatny adres .. )

  DA_none