RE: Ogonki - pomocy!!!

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 26 Apr 1996 - 08:23:07 MET DST

Czesc!

>Mam powazny problem, napisalem bedac w Polsce artykul po polsku, w polskim
>wordzie i windowsach, teraz redakcja mi przyslala recenzje - mam dokonac kilku
>poprawek i poprawione artykuly wydrukowac i przeslac...
>Mam dostep tylko do angielskich windowsow 3.1. Co nalezy zrobic zeby na nich
>te ogonki uzyskac?
>Kolega mi przeslal czcionki CE (np. New Times Roman CE) i program keybpl.exe,
>ale to nie pomoglo. Kto inny z kolei sprawdzil, ze da sie to poprawnie odczytac w

Przepraszam za kilku kolegow ktorzy napisali w odpowiedzi na twoja prosbe
bzdury.

POTRZEBUJESZ ZAMIENIC PLIK GDI.EXE tzn swoj stary z Windoz 3.1 albo 3.11
( amerykanskiego ) na taki plik do wersji international najlepiej polskiej.
Bez tej wlasciwej wersji unikody zastosowane przez M$ sa nieczytelne momo
posiadania 1) drivera klawiatury, 2) Polskich fontow

Mozej tej zamiany dokonac na stale. Wedlug moich doswiadczen z pewnymi
ludzmi z Holandii i W. Brytwanny dla ktorych robilem polskie manuale
do ich programow nie powoduje to zadnych ubocznych zlych skutkow.

Romek