RE: Informace o SCSI

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 26 Apr 1996 - 08:42:42 MET DST

>a to ciekawe. szczerze przyznaje ze nie wiedzialem (nikt zreszta nie czyta
>wszystkich RFC :-))), kazdy wybiera to co go w danym momencie interesuje,
>oprocz oczywiscie tych kilkunastu najwazniejszych jak RFC821 z opisem SMTP
>i tym podobne sprawy podstawowe. [Nawiasem mowiac - dosc dlugo chyba
>musiales szukac odpowiedniego przykladu, nieprawdaz? [;-)]RFC na takie
>tematy /tak odlegle od internetu/ nie stanowia nawet 0.5% ogolnej ich liczby]

Prawde mowiac to byl jeden z nielicznych RFC jaki odnalazlem gdyz
jakis elektryk-automatyk-komputerowiec zapytal mnie czy wiem gdzie
jest opis tego nowego wynalazku. Oczywiscie ze nie wiedzialem.
Ale od czego jest Netszkapa w tych (tak tutaj nielubianych Windozach).
Maly sercz i w ciagu dziesieciu minut mialem to na drukarce.

A propos ulubionego tu UNIXA. Mam klopot ze "swoim" serverem:
przy probie logowania pisze:
Terminal is disabled -- see Account Administrator.

Moj ROOT jest do poniedzialku na urlopie. Ja mam haslo ale nie wiem
co zmienic - poprawic. Z FTP i WWW mozna spokojnie wchodzic na ten
serwer. Jeden z "fachowcow" juz Downowal go kilka razy; to zdaje sie
pomaga ale tylko na jednorazowe wlaczenie sie z terminala, potem kolejni
klienci maja ten sam komunikat.
Unix to SCO Unix V 3.2

Prosze tylko o konstruktywne rady ;-)

Romek