Ogonki - pomocy!!!

Autor: Andrzej Kasperowicz (A.Kasperowicz_at_plymouth.ac.uk)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 22:11:52 MET DST

Czesc!

Mam powazny problem, napisalem bedac w Polsce artykul po polsku, w polskim
wordzie i windowsach, teraz redakcja mi przyslala recenzje - mam dokonac kilku
poprawek i poprawione artykuly wydrukowac i przeslac...
Mam dostep tylko do angielskich windowsow 3.1. Co nalezy zrobic zeby na nich
te ogonki uzyskac?
Kolega mi przeslal czcionki CE (np. New Times Roman CE) i program keybpl.exe,
ale to nie pomoglo. Kto inny z kolei sprawdzil, ze da sie to poprawnie odczytac w
win95 z zainstalowanymi pl czcionkami, ale na razie nie udaje mi sie tu znalesc
nikogo z win95.
Na stronie agh o ogonkach przeczytalem, ze to jest w kodzie CP1250.
Pomogloby na pewno jakbym tu mial pl win, ale.....
Inne wyjscie to kopiowanie odpowiednich znaczkow w odpowiednie miejsca, to
jednak czaso- i pracochlonne, wiec pozostawiam to sobie jako ostatecznosc...
Ciekawi mnie poza tym jak dziala drukowanie do pliku, czy jak ktos by mi to
wydrukowal do pliku pod pl win to czy uzyskalbym pl litery drukujac to pozniej z
dosu pod ang. win?

Zalacze kilka zdan z tego artykulu do testow.

Z gory serdecznie dziekuje za pomoc.

Andrzej.