Re: Ogonki - pomocy!!!

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Fri 26 Apr 1996 - 00:50:21 MET DST

A.Kasperowicz_at_plymouth.ac.uk (Andrzej Kasperowicz) wrote:

>Czesc!

>Mam powazny problem, napisalem bedac w Polsce artykul po polsku, w polskim
>wordzie i windowsach, teraz redakcja mi przyslala recenzje - mam dokonac kilku
>poprawek i poprawione artykuly wydrukowac i przeslac...
>Mam dostep tylko do angielskich windowsow 3.1. Co nalezy zrobic zeby na nich
>te ogonki uzyskac?
[..]
>Na stronie agh o ogonkach przeczytalem, ze to jest w kodzie CP1250.
>Pomogloby na pewno jakbym tu mial pl win, ale.....
>Inne wyjscie to kopiowanie odpowiednich znaczkow w odpowiednie miejsca, to
>jednak czaso- i pracochlonne, wiec pozostawiam to sobie jako ostatecznosc...
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Jesli uzywasz Worda6 to mozesz kazdy znak ASCII podlozyc pod jakas
kombinacje klawiszy. Wiec wystarczy tylko do odpowiednich znakow
dolozyc kombinacje np. SHIFT+CTRL i wtedy po wcisnieciu tej kombinacji
i danego klawisza wstawia ci zadany znak. To jest prawie tak, jak bys
uzywal polskich win, a nie musisz sobie paprac angielskiej wersji, co
mogloby sie okazac duzym bledem, bo uzyskasz tylko mase klopotow, np.
po wcisnieciu klawiszy ~a bedziesz mial zamiast ~a to polskie a...
A to nie jest mile...

Niestety nie wiem, czy stare wersje Worda tez posiadaja ta opcje.
Jesli interesuje cie jak to zrobic, daj znac na e-mail to ci powiem
dokladnie.

3maj sie

Marcin Szumiela (Art4 Comp Group) [art4_at_pdi.net] (~)(~) .-'
 MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD &,/oo.],/^)
* Jesli interesuja cie gry komputerowe, skieruj swoje receptory na
http://www.pdi.net/~art4 * Jesli potrzebujesz jakiegos uzytecznego
programu dla DOS'a polec do http://www.pdi.net/~art4/pub * Moje
rysunki mozesz zobaczyc na http://www.pdi.net/~art4/gallery.html