Re: Mini Siec czesc II

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 23:02:30 MET DST

> A co z oprogramowaniem bo ja mam OS2 Warpa a reszta Windowsy for
> Workgroups. Czy na Bonus Packu do Os2 jest jakies oprogramowanie
> do zarzadzania sieci(laczenia sie)?

Do sieci najlepiej sobie kupic WARP Connect albo Lantastic for OS/2 (139USD)
Warp Connect jest troche lepiej zintegrowany z systemem ale Lantastic jest
zdecydowanie mniej pazerny na pamiec: przy 8MB chodzi jak burza.
W OS/2 Peer (tzn Warp Connect ) wkurzajace jest powolne ladowanie systemu.

OSciski Jarek