Re: Mini Siec czesc II

Autor: Rafal Kleszcz (jtc_at_silesia.ternet.pl)
Data: Fri 26 Apr 1996 - 07:26:35 MET DST

Marek Sztukowski wrote:

> Czesc
>
> A co z oprogramowaniem bo ja mam OS2 Warpa a reszta Windowsy for
> Workgroups. Czy na Bonus Packu do Os2 jest jakies oprogramowanie
> do zarzadzania sieci(laczenia sie)?

Windows f. Wkg laczy sie bardzo latwo jesli tylko masz karty
ktore W. potrafia sobie rozpoznac. Jesli inne, to posiadajac
sterowniki NDIS dolaczane do karty dasz sobie rade.
Co do OS to nie wiem, ale spodziewam sie (czytajac rozne newsy)
ze dostaniesz informacje typu "zainstalujcie sobie wszyscy UNIXA".
RK