Re: Ogonki - pomocy!!!

Autor: Radoslaw Poplawski (req_at_mikrozet.wroc.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 23:41:55 MET DST

At 22:18 96-04-25 +0200, you wrote:
>Czesc!
>
>Mam powazny problem, napisalem bedac w Polsce artykul po polsku, w polskim
>wordzie i windowsach, teraz redakcja mi przyslala recenzje - mam dokonac kilku
>poprawek i poprawione artykuly wydrukowac i przeslac...
>Mam dostep tylko do angielskich windowsow 3.1. Co nalezy zrobic zeby na nich
>te ogonki uzyskac?
>Kolega mi przeslal czcionki CE (np. New Times Roman CE) i program keybpl.exe,
>ale to nie pomoglo. Kto inny z kolei sprawdzil, ze da sie to poprawnie
odczytac
A czy po zainstalowaniu czionek CE i przeformatowaniu dokumentu (tak, aby
caly byl zapisany w tej czcionce) widzisz polskie litery ? Powienienes
widziec (przynajmniej tak mi sie wydaje).

Program keybpl.exe mozesz raczej wyrzucic, to jest dobre dla DOS. Pod win3x
potrzebna Ci bedzie biblioteka kbdpl.dll (jesli chcesz pisac po polsku).

>win95 z zainstalowanymi pl czcionkami, ale na razie nie udaje mi sie tu
znalesc
>nikogo z win95.
>Na stronie agh o ogonkach przeczytalem, ze to jest w kodzie CP1250.
>Pomogloby na pewno jakbym tu mial pl win, ale.....
>Inne wyjscie to kopiowanie odpowiednich znaczkow w odpowiednie miejsca, to
>jednak czaso- i pracochlonne, wiec pozostawiam to sobie jako ostatecznosc...
>Ciekawi mnie poza tym jak dziala drukowanie do pliku, czy jak ktos by mi to
>wydrukowal do pliku pod pl win to czy uzyskalbym pl litery drukujac to
> [...]

Tak (dokladnie: teoria mowi tak). Byle wydrukowal to pod odpowiednim driverem.

>Zalacze kilka zdan z tego artykulu do testow.

Artykul musialem przegladnac notepadem, bo Wordpad (z win95) nie akceptuje
formatu Word2.0 (jedynie Word6.0), i - faktycznie - tekst jest napisany w
CP1250 i po zainstalowaniu czcionek CE (i przeformat. dokumentu) powienien
byc prawidlowo wyswietlony, a po zainstalowaniu drivera klaw. nawet bedzie
mozna go edytowac.

>Z gory serdecznie dziekuje za pomoc.
>
>Andrzej.

Radoslaw Poplawski