MKS_VIR bylo turbo pascal

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 12:14:21 MET DST

> No niekoniecznie. Exec () potrzebuje odpowiednia ilosc pamieci
>przydzielonej dyrektywa kompilatora $M(...). (MKS-a nie odpalisz...)
>Pozdrowienia.
> Vitec
> wergie_at_cyber.ict.pwr.pl

Teraz MKS potrzebuje tak duzo pamieci ze na koncowce Novellowskiej
trudno go odpalic. Jak wtedy szukac wirusow wczepionych do programow
na serverze? Prosze mi nie mowic, ze Novela wirusy sie nie czepiaja.
Stary Arusiek zarazil mi kiedys kilka programow (np Nortona Comm.) na serwerze.

Jak sie ma drivery do CD albo obsluge (tfu tfu) HP4L w pamieci
to tez moze byc klopot.

rjz