RE: Informace o SCSI

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 12:14:18 MET DST

At 00:03 96-04-25 +0200, you wrote:

>RFC - owszem, najczesciej zawieraja opisy standardow (choc nie tylko)
>ale wylacznie internetu, wiec RFC z opisem SCSI nie znajdziesz.
>Grego

Czesciowo masz racje:
- dalem wedke,
- RFC zawieraja NIE wylacznie standardy Internetu;
    np RFC 1284 zawiera opisy (nawet z obrazkami przebiegow sygnalow)
      tzw Enhanced Parallel Port albo Extended Capability Port
    czyli udoskonalone wyjscia Centronics - w uproszczeniu.
  ?? Czy to ma jakis zwiazek z Internetem ? Chyba posredni :-)

PS Dzieki za wiesci o Merlinie, mimo ze dlugie to edukujace.
    Nie wiem czy sie czujesz moderatorem tej listy ale robisz dobra robote.