Re: MKS_VIR bylo turbo pascal

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 13:42:17 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl) wrote:
: Teraz MKS potrzebuje tak duzo pamieci ze na koncowce Novellowskiej
: trudno go odpalic. Jak wtedy szukac wirusow wczepionych do programow
: na serverze? Prosze mi nie mowic, ze Novela wirusy sie nie czepiaja.
: Stary Arusiek zarazil mi kiedys kilka programow (np Nortona Comm.) na serwerze.

A dlaczego nie byly zabezpieczone przed zapisem?

Jarek.