Re: Czy kupowac firmowe komputery ? (Bylo: monitor robi sie "czarny")

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 20:53:58 MET DST

    Wojtek> Jeszcze jeden kwiatek - wszyscy sie rozplywaja w opisach
    Wojtek> win9X. A co mam zrobic jesli ja mam zamiar pracowac na
    Wojtek> Linuxie, ba na OSie. Oczywiscie wszystkie markowe
    Wojtek> komputery sa "Win95 ready !!!" z czego nic absolutnie nie
    Wojtek> wynika, ale mysl ze komputer jest dedykowany do win az
    Wojtek> mnie odrzuca (ludzie, co za kretyn wymyslil te cholerna
    Wojtek> plug&play !!! Przeciez to jest gorsze niz win9x !!!).

  Wojtek, a moze TCH zrobi innowacje na polskim rynku i zacznie
stawiac znaczki 'Linux ready' przy plytach glownych lub zestawach?
Lub jakos inaczej zaznaczy ze sprzet byl z Linuxem testowany i dziala
poprawnie (glownie chodzi o brak sig11 przy kompilacjach).
Dla tych ktorzy wiedza co to Linux znaczyloby to _bardzo_ duzo !

Moglibyscie sie tez stac 'rekomendowanym zrodlem sprzetu' polskich
grup uzytkownikow Linuxa (ktore sie wlasnie tworza!).

pozdrawiam,
jwr
Jan Rychter
jwr_at_icm.edu.pl