Re: Pytanie o NexGena

Autor: Radoslaw Poplawski (req_at_mikrozet.wroc.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 02:01:32 MET DST

>Pewna sprzecznosc miedzy powyzszymi zdaniami...:-)
>Porownanie wcale nie wypada slabo,
>tyle ze rzeczywiscie: Ale kto to pozniej kupi.

O przepraszam. Nie ma zadnej sprzecznosci w tym co napisalem. Procesory
predkosciowo sa porownywalne, ale porownuje sie nie tylko predkosc.

>choc wcale nie musi byc tak zle, kupi to osoba ktora chce miec moc > P75
>a na P ja nie stac.

>NexGen nie umiera. Zostal kupiony przez AMD i nastepna generacja AMD
>jest konstruowana wlasnie na SWIETNEJ technologii NexGen'a

No wlasnie. NexGen umiera. Na jego trupie buduje sie teraz AMD. A powaznie
to mialem na mysli ilosc sprzedawanych egz. (chociaz Optimus pewnie wciska
tego sporo).

>Grego

Radoslaw Poplawski