Re: ?:Naped CD z nagrywaniem - opinie

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 21:18:25 MET DST

Marcin Szymanski wrote:

> Osobiscie posiadam Colorado Jumbo 120 (250 z kompresja) trakera - podlaczanego do
> portu drukarki. Poza wymienionymi wyzej zaletami ma on jedna - mozna go wsadzic
> do plecaka ( do kieszeni niestety nie wejdzie) i poniesc tam, gdzie trzeba.
> Generalna wada jest natomiast szybkosc transmisji - na P5, z 'bidirectional
> parallel' wyciaga do 7 Mb/min (!). Zapelnienie calej tasmy zajmuje wiec okolo
> godziny. Formatowanie nowych kaset jest to czas tez w granicach 1h.
> Osobiscie polecam z rzeczy do odczytu/zapisu SyQuest'a.

To chyba nie pracowales z SyQuestem zbyt dlugo skoro tak twierdzisz.
Ja twierdze, ze jedynym dobrym zadaniem dla SyQuesta, to jest krotkotrwale
przechowywanie, przenoszenie danych, poniewaz nie mozna liczyc, ze
dane przetrwaja tam dluzej.

Dodam, ze w/g moich statystyk z dwoch lat uzytkowania sredni czas miedzy pojawianiem
sie bad sectors to okolo 2-3 tygodni.
Na kilku dyskach, ktore sa uzytkowane w firmie, w ktorej kiedys
pracowalem w ciagu pierwszych 2 miesiecy pojawilo sie 5-10MB badow.

Michal

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********
WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo   tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340