Re: Czy kupowac firmowe komputery ? (Bylo: monitor robi sie "czarny")

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 21:26:45 MET DST

Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl) wrote:

: Mozna kupic Poloneza. Ale trzeba miec duuuzo szczescia. Albo wynajac
: fachowca, ktory go dokladnie sprawdzi i wybierze dobry egzemplarz.

Problem w tym, ze miedzy jakoscia dobrego sqadaka i komputera "firmowego"
absolutnie nie zachodzi taka sama relacja, jak miedzy jakoscia Poloneza
i Forda :)))

: Sa takie miejsca, w ktorych po prostu NIE WYPADA pracowac na skladakach.

Zgoda. Ale wez pod uwage, ze sa to wylacznie miejsca _reprezentacyjne_
- a prawdziwa praca odbywa sie nie na terminalach w okienkach kasowych,
lecz gdzies tam na zapleczu.

: Gdybym wszedl do banku i zobaczyl, ze informacja o stanie mojego konta
: jest przechowywana na squadaku, to natychmiast zmienilbym bank...

Nie gniewaj sie, ale jesli ja bym zobaczyl, ze ta informacja jest
_przechowywana_ na Dell'u czy Compaq, to tez bym zmienil bank... :)

: LS> A nie masz juz w tej firmie kolegow?
: W tej akurat nie, bo padla :))). Ale oczywiscie mam kolegow w roznych
: firmach i wykorzystuje ich jak moge - w koncu cos skads musze wiedziec...

To wykorzystaj ich do zlozenia dla Ciebie dobrych sqadakow. Sa porzadne
firmy, ktore potrafia zlozyc squadaka i dac na niego gwarancje nie tylko
na papierze.

--
	Leszek.