Re: Czy kupowac firmowe komputery ? (Bylo: monitor robi sie "czarny")

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Tue 23 Apr 1996 - 07:06:44 MET DST

Lech Szychowski wrote:

> Nie gniewaj sie, ale jesli ja bym zobaczyl, ze ta informacja jest
> _przechowywana_ na Dell'u czy Compaq, to tez bym zmienil bank... :)

Z Compaq-uami nie mialem do czynienia. A z Delle bardzo lubie.
Oczywiscie chodzi o koncowki - serwera Della nigdy na
szczescie nie mialem i moze dzieki temu zostalo mi troche wiecej
wlosow na glowie.

Poza tym: jezeli wchodzisz do banku i widzisz:
a.marmurowa posadzke i sciany,
b.kanapy skorzane po 6000 zl sztuka,
c.do ubikacji cie nie wpuszcza, zebys nie zobaczyl zlotych rur, ;)
d.'panienke z okienka', ktora wyglada jak wycieta z okladki Voque'a
e. i wyzej wymieniona mruzy zalzawione oczeta, wpatrujac sie w
monitor marki 'Unknown Chinczyk',

to czy przypadkiem nie masz wrazenia, ze komus sie cos po..... ?

Grzegorz.