Re: Czy kupowac firmowe komputery ? (Bylo: monitor robi sie "czarny")

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Tue 23 Apr 1996 - 06:27:27 MET DST

Ryszard Korwin-Mikke wrote:

> Nie kupowac firmowych!
> Firmowe komputery sa dla firm.

Wlasnie o to mi chodzilo...

> [...] i kawalek
> sprzetu, ktory sobie kupiles i chcesz wsadzic do swojego
> komputera, nie chce z tym wspolpracowac.

Powiem wiecej: czesto fizycznie nie pasuje. Taki np. HP Vectra wymaga
specjalnej ramki montazowej do urzadzenia 5,25 cala. I o to wlasnie chodzi,
zeby do porzadnego komputera nie moc tak latwo wlozyc byle kawalka zlomu,
kupionego na gieldzie, tylko kupowac peryferia od tego samego producenta.

A jako supervisorowi zalezy mi na tym zeby:
1. Wypakowac sprzet z pudelka
2. Wlozyc karte sieciowa, jezeli jeszcze jej nie ma.
3. Uruchomic uzytkownikowi oprogramowanie.
4. Jak najszybciej o tym zapomniec. Zeby miec czas, np na czytanie
listy 'pecet' a nie odbierac telefonow od wscieklych userow, ktorym
gdzies wcielo wyniki calodziennej pracy.

> Do domu nalezy kupic
> komputer u dobrego skladacza (sluze adresem jednego w
> Warszawie)

Sorry, ale chyba nie doczytales do konca mojego poprzedniego postingu.
Powtarzam wiec: i w domu, i w pracy (na moim biurku) mam skladaki.
Sam je sobie zrobilem i bardzo je lubie.

Grzegorz