Re: Organizacja konsumencka

Autor: Przemyslaw Racinowski (PRZEMEKR_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 05:46:34 MET DST

>From: macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski)
>Hej,
>
> Czytam sobie stare listy i wpadl mi w oko [...]
> No to rzucam konkretny pomysl po tej linii. Moze by sie zajac wiekszymi
>firmami [...]
> Pozniej mozna by to poslac do gazet /PCQ, PCW, Chip, PCM, etc./.
>
> To sie w sumie nam wszystkim przyda!

Pomysl fajny, ale z tym pisaniem do gazet bym sie nie spieszyl. Na ogol
wiecej sie krytykuje firmy, a mniej je chwali bez wzgledu na rzeczywisty ich
obraz - po prostu ktos kiedys w czlowieka wgral taki algorytm i od tego
mometu lubimy dobijac co tylko mozemy. (To bylo juz poruszane przy
omawianiu roznych aspektow dzialalnosci firmy Optimus). Mam wiele zastrzezen
do roznych firm, ale jak tak sie poobserwuje, to czesto wynika to po prostu z
uprzedzenia, i szeroko "reklamowanych" pojedynczych przypadkow. Oczywiscie
moich wypocin nie nalezy generalizowac. Optimus ma rzeczywiscie tragiczna
marke. Ale z tego, ze kilka (nie kilkanascie, czy kilkadziesiat) osob ma
problemy z jakas firma nie wynika, ze firma ta jest zla. Trzeba uwazac na
niesprawiedliwa nagonke.

Ogolnie jednak pomysl uwazam za O.K. Warto bedzie skorzystac z duzej wiedzy
Wojtka Piecka i Piotrka Sobczynskiego z TCH Systems na ten temat. Zapraszam
tez do wypowiedzenia sie na temat naszego holdingu TCH.

PrzemekR_at_tch.waw.pl