Organizacja konsumencka

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 12:24:01 MET DST

Hej,

  Czytam sobie stare listy i wpadl mi w oko list Slawka Duchnowskiego
/dobrze pamietam?/. Pisal on o organizacjach konsumenckich, o cywilizowaniu
sprzedawcow, etc.
  No to rzucam konkretny pomysl po tej linii. Moze by sie zajac wiekszymi
firmami /nie tymi, co wczoraj byly, a jutro ich nie ma/, opisywac przekrety,
to co sie w nich dzieje, etc. etc. Bylaby to jakas czarna lista.
  Na wszelki wypadek, zeby pomysl nie przepadl /bo mi sie podoba/ to sie
zglaszam na ochotnika, ze moge to redagowac -- ale najpierw napiszcie co o
tym myslicie.
  Pozniej mozna by to poslac do gazet /PCQ, PCW, Chip, PCM, etc./.

  To sie w sumie nam wszystkim przyda!

milego dnia zycze
hej

--