RE: Czy kupowac firmowe komputery ? (Bylo: monitor robi sie "czarny")

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 09:16:14 MET DST

Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:

> [...]

>i musze uroczyscie zaprotestowac - na lamach listy. Uwazam, ze w wiekszosci
>wypadkow trzeba i nalezy kupowac firmowe komputery - szczegolnie wtedy, gdy
>maja sluzyc do pracy. A juz koniecznie - gdy beda pracowac w sieci, chocby
>malej lub sredniej.
>Jesli chodzi o temat pierwotny, to nie mam pomyslu na rozwiazanie ale jestem
>przekonany, ze predzej czy pozniej odpowiedni patch lub driver bedzie dostepny
>na FTP Packard-Bella lub M$. A w wypadku skladaka nalezaloby po prostu przejsc
>nad tym do porzadku dziennego. Albo sprzedac karte komus na gieldzie! :-)))

Ja w sieci uzywam praktycznie skladakow. Ale .... firma ktora je sklada
testuje plyty przez sprawdzenie czy na nich instaluje sie UNIX.
Jesli taki test dany model plyty przejdzie to sa juz nastepne skladaki
z takimi plytami sprzedawane jako normalne stacje robocze (terminale zeby
nie brzmialo to zbyt powaznie) do sieci Novella.
Przy takim trybie testowania i skladania wspomniane trio Windoz + Excel4
+ Novell 3.12 chodzi bardzo stabilnie i nie wyp--sza sie ani razu dziennie.
Acha, to jest w pracowni studenckiej, zajecia co najmniej 8 godz dziennie
przez szesc dni w tygodniu.

>predkosci) DWUKROTNIE wzrosla wydajnosc wprowadzania danych. Dlatego, ze HP ma
>miekka i nie zacinajaca sie klawiature. I dlatego, ze program FK w FoxPro nagle
>zaczal chodzic stabilnie.

Klawiatury jesli pochodza ze zlej dostawy to sa do wyrzucenia po pol roku.
Najstarsze klawiatury maja juz wiecej niz 5 lat. (nie sa firmowe)

>Tak na marginesie to miedzy innymi za to wlasnie lubie Warpa. Jest
>'wybredny' jesli
>chodzi o sprzet, ale jak juz ruszy, to mozna miec do niego zaufanie. I do
>sprzetu tez.

Podobnie jesli na skladaku zainstalujesz UNIXA i bedzie co chodzil
bez zaciecia tydzien to bedzie na nim wszystko chodzilo pod DOSem,
OSem STOSem KLOSem i dowlnym innym :)

>- itp, itd. Ale ta liste czytaja ludzie nerwowi i boje sie wyprodukowac za
>dlugiego tekstu.

Przy niedzieli Ci pozwalamy...

>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl

Jak pracujesz w banku to musisz miec firmowe komputery,
im drozsze tym lepsze, ciekawe jakie monitory tam stosujecie,
czy to sa SONY czy NECi czy MAGi ??
Mimo, ze pytanie jest zlosliwe to odpowiedz.

rjz