Re: Windows 95 - moja uwaga

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 00:26:05 MET DST

On 19 Apr 1996 13:38:44 +0200, KORZONEK_at_beta.ii.tuniv.szczecin.pl (Marcin
Korzonek) wrote:

>I juz na sam koniec tego przydlugiego postingu: Windows 95 jest
>reklamowany jako system prosty w obsludze, ale zapomniano tu, ze
>nadopiekunczosc tez moze byc wada. Zastanawialem sie wczesniej na
>zainstalowaniem nowych Windowsow (glownie ze wzgledu na nowy
>interfejs, bo z moich doswiadczen wynika ze na kombinacji Win 3.11+
>Win 32s chodzi znaczna ilosc programow shareware dla Win 95 lub NT
>a na Microsoft Office 95 czy Corel Draw 6 niespecjalnie mi zalezy), ale
>po tych doswiadczeniach doszedlem do wniosku, ze nie wpuszcze
>tego _systemu operacyjnego_ na moj dysk twardy.

> [...]
Marcin nikt nie konstruuje komputerow pod katem odpornosci na walenie bambusem w
plyte glowna. Podobnie nie na pasersko-gieldowe zagrywki sprzedawcow w krajach
rozwijajcych sie. Wizialem tu postingi o Cavairach Connerach i innych HD ktore
padaly przey testowaniu, widzialem o wentylatorkach ktore spadaja i innych
rzeczach. Panowie uswiadomcie sobie ze nikt nie robi chaly na zamowienie. Jak
firemki sprowadzajace sprzet do Polski kupuja go z czwartej reki albo jakies
odrzuty to pozniej takie tego efekty. Co mozna zrobic to chyba stworzyc
organizacje konsumencka, zaczac wydawac jakis biuletyn albo na papierze albo
e-mail gdzie opisywalo by sie kanty poszegolnych firm. Handlarzy trzeba
wychowac, wolny rynek przy braku organizacji klientow tego sam nie zrobi.
Handlarze zawze beda liczyc na frajera spoza miasta, Dosyc tego Polska to nie
trzeci swiat. Nie pozwolcei traktowac Poslkie handlarzom jak wywsypiska
smieci!!!

__Slawek Duchnowski